reklama

"Hlavnačka"

Ak by svietilo slnko, nepršal by dážd! To je asi každému jasné:)...No teoreticky aj môže svietiť, ved by bola aspoň dúha(vtedy treba utekať domov pre foťák,a nie sa vyhovárať že to nestihnem/e). A ked už tu máme tú dúhu, z akých a koľkých farieb sa skladá?Dúha sa stráca! Čo bude dalej?No ako tak hore čumím ani si neuvedomujem že stojím v strede hlavnej cesty takže ma akurát tak auto može zraziť.Kedže práve žiadne nejde a vodiči u nás nelietajú rýchlo,prežijem! Tak sa ja pekne zaradím na kraj(chodci chodte v ľavo) pokračujem v ceste. A už vyhráva obecný rozhlas...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Fíha ovocnie stromky budú pred nákupným strediskom.To sa ludia budú "hrnúť".Každý si dopestuje vlastnô,bio :).Ale aj tak 95% ľudí to napikuje do Tesca a tam si už kúpia aj také,že ani nevedia či je to ovocie alebo zelenina. Tak si vykračujem dalej po Hlavnačke. Dajaký parádny voz zastavuje a už chcú odomňa vedieť kadial sa ide do Bažantnice!Čo som ja informačná agentúra?Po ťažkom vysvetľovaní že stále rovno pokračujem v ceste, ktorá vlastne ani nemá cieľ.A tiež neviem aký cieľ má toto písanie,takže sa otáčam a prášim domov :)...(som nivec prvej triedy!už sa mi nechce ďalej písať :D)...Aj tak neviem, kolko zvás sa dostane až na koniec:).

Marián Izák

Marián Izák

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu