reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marián Izák

Marián Izák

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Všehochuť

Marián Izák

Všehochuť

V prvom, a neposlednom rade idem okamžite preladiť FUN radio na VIVU! (niekedy aj fun počúvam ale teraz fakt nie!:)). No hrajú Kylie Minogue - in your eyes čo nieje veľká výhra.Ale už Vašo Patejdl začal pevať takže sa to jemne vyrovnalo, a mňa skludnilo do prijatelnej polohy. Aj hlava ma nebolí. Áno to znamená že ma dnes bolela. No zrejme pomohol ten dážd čo som zmokol ked som šiel z Hrona. A ked už ten Hron spomínam no kto to kedy videl voziť sa na traktore po Hrone?kebyže aspon užitočnú vec robí, ale on si tam len horekopčekom,dole kopčekom brázdil. Zrejme príprava na Dakar ale to už nechám na nich!...

  • 27. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 318x
  • 0
"Hlavnačka"

Marián Izák

"Hlavnačka"

Ak by svietilo slnko, nepršal by dážd! To je asi každému jasné:)...No teoreticky aj môže svietiť, ved by bola aspoň dúha(vtedy treba utekať domov pre foťák,a nie sa vyhovárať že to nestihnem/e). A ked už tu máme tú dúhu, z akých a koľkých farieb sa skladá?Dúha sa stráca! Čo bude dalej?No ako tak hore čumím ani si neuvedomujem že stojím v strede hlavnej cesty takže ma akurát tak auto može zraziť.Kedže práve žiadne nejde a vodiči u nás nelietajú rýchlo,prežijem! Tak sa ja pekne zaradím na kraj(chodci chodte v ľavo) pokračujem v ceste. A už vyhráva obecný rozhlas...

  • 25. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 285x
  • 0
duša

Marián Izák

duša

Človek si niekedy povie:"toho nepotrebujem"!.Ten mi je ukradnutý...Ale duša človeka by bola bez druhej spriaznenej duše prázdna,osamelá. Ako keď tieťaťu zoberiete jeho obľúbenú hračku,rozplače sa. Moja duša plače tiež.Nie vždy, nie často, ale predsa len ako aj iné duše všetkých prostých ľudí plačú. Plačú za tým čo nemajú, čo by chceli, čo potrebujú aby ako duše ľudí vedeli človeka naplniť niečím...

  • 17. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 422x
  • 0
Čerešňe

Marián Izák

Čerešňe

Reku že vyleziem si na strom nech sa poobzerám po okolí čo tu nového. Okolie som ale neriešil lebo ten strom bola čerešňa. Tak som sa smelo pustil do požierania čerešní a strieľal kôstky na okoloidúcich nič netušiacich občanov. V tom som ale počul nejaký hlas. Bol o čudesný hlas ako by mi chcel naznačiť "zlez zo stromu",ale on nenaznačoval! To kričal majitel spomínanej Čerešne Š. Ktorá bola obvinená z trestného činu samovoľného vyrastenia na súkromnom pozemku.Ale majiteľ pozemku si ju hned osvojil.Tak som teda zobral lianu a preletel na susedný strom,čo bola smutná vŕba tak son osmutnel že tá mi asi nič do brucha nedá.Tak som sa z nej chystal zoskočiť a čo čert nechcel, skočil som nastrechu auta. Dobre šak by sa nič nedialo ale bolo to auto plné....

  • 21. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 423x
  • 0
čas života

Marián Izák

čas života

Dusím sa!. Už neviem ako dlho budem ešte dýchať. Kyslík akoby nevedel kadial má ísť. Kolená sa mi podlamujú,nevládzem dalej utekať. V tom dostávam do tela kyslík. Niečo sa stalo,niečo sa zmenilo. moj vnútorný hlas sa ma pýta čsa deje. Nikdy ešte takúto vec nezažilo. Nevie ako reagovať,ako sa správať. Blúdi cestičkami a hľadá odpoved. Ale možno vie čo sa to deje. Len si to nechce priznať...

  • 15. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 193x
  • 0
reklama
ticho...

Marián Izák

ticho...

Počujete?Nie?To asi preto,že vaše srdce chce počuť len to čo je mu lahodiace a príjemné,ale realitu dnešnej doby nechce nijak vnímať!Ved načo by sme sa zaťažovali problémamy iných ľudí?Tvoj problém ma nezaujíma.Veď je to tvoj problém,tak si ho virieš!Mňa do toho nepleť...

  • 14. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 293x
  • 2
Neopakovateľnosť...

Marián Izák

Neopakovateľnosť...

Neopakovataľnosť nás,Ľudských jedincov je podľa mňa zjavná.Ved všetci my jedinci tejto modrej planéty sme každý výnimočný.Ved nenájdeme žiadneho človeka ktorý by sa na nás tak podobal až by sa s nami zhodoval.Je to nemožné!Nemyslím tu len výzorové črty, ale hlavne zmýšlanie ľudského mozgu a duše...

  • 10. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 233x
  • 0
ja

Marián Izák

ja

Bol som to asi ja, čo som sa narodil nejakých tých 19-násť rokov dozadu.Moj čas narodenia je scela jasný: 23:50!,čo mama teraz pripisuje tomu že som "nočný tulák"od narodenia :)Ale čo ja zato možem že cez den mi to slnko tak reže do očí a ja nič nevidím?i ked večer tiež vidím poslabšie ale aspoň to slnko nepečie.Po prerevaní pár dní a nocí som sa dostal do prvej inštitúcie!....

  • 8. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 268x
  • 1
snívame...

Marián Izák

snívame...

Videl som to z čista jasno!Bol to iba sen.Ale tak neuveritelne skutočný,ako keby som bol hlavným hrdinom príbehu ja.Bol to nekonečný príbeh,ktorý bol v skutočnosti len nepatrným okamihom!Sny majú všetci ľudia!Sú výpovedou nášho života.Niesú len niečím druhoradým!sú súčasťou nášho života.V sne spoznávame nových ludí,prežívame nové udalosti,vraciame sa k našim blízkym zosnulím...

  • 4. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 254x
  • 0
krásny svet

Marián Izák

krásny svet

Lúče slnka sú ešte vysoko nad obzorom,no ja sa už teším na večer,kedy na oblohu vystúpy Mesiac,a ja sa vidám uličkami našej dediny za ňou! Okolie si ani velmi nevšímam,pretože cieľ mojej cesty je jasný!.1014 krokov ma privádza k jej domu kde by som už asi potrafil aj so zaviazanými očami:)....

  • 27. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 300x
  • 0
reklama
svet plný záhad!

Marián Izák

svet plný záhad!

Ľudí už od pradávna zaujímali rôzne nevyriešitelné záhady tohoto sveta!Čo bolo to nevysvetlitelné čudo na oblohe?,Ako je možné že Egyptania postavili tak úžasné pyramídy?,Ako to že...?,otázky veľkých rozmerov,ktoré sú záhadou pre vedcou ale aj obyčajných ludí!

  • 18. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 401x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu