reklama

krásny svet

Lúče slnka sú ešte vysoko nad obzorom,no ja sa už teším na večer,kedy na oblohu vystúpy Mesiac,a ja sa vidám uličkami našej dediny za ňou! Okolie si ani velmi nevšímam,pretože cieľ mojej cesty je jasný!.1014 krokov ma privádza k jej domu kde by som už asi potrafil aj so zaviazanými očami:)....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Čakám na jej príchod!Ani by som to nenazval čakaním pretože čakanie je zväčša otravou,ale toto čakanie je očakávaním iného!:spoločného času s ňou!Prechádzka večernými uličkami s ňou dostáva iný rozmer!Práve mi zazvonil telefón!Odchádzam asi na hodinku odtialto preč,aby som mohol znovu prežiť to neopakovatelné čarou s ňou!.A ako vždy bola to krásna hodinka!Možno s menej slovami,ale znovu neopakovatelná!Žiadna sekunda pri nej nieje zbytočná!Každá minúta prináša niečo viac do mojho života!Je tak dokonalo krásna,dokonalo múdra tak dokonalo-dokonalá ONA!Prináša do čiernobieleho sveta farebnosť krásneho života!Už to nieje len obyčajný spánok,obyčajné ráno,obyčajný deň!Prináša do obyčajnosti neobyčajní svet nového poznania,nového zmyslu nášho života!Jednoducho povedané,a slovami nevysloviteľné,je proste Naj!Naj čo život mohol priniesť!Nemám ani štipku pochybnosti!Moj svet je vďaka nej niečím iným, ako svet ostatných!Je ovela krajší!Vlastne ani neviem vysvetliť slovami čo cítim!Proste slová na to postačujúce ešte svet nevynašiel...

Marián Izák

Marián Izák

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu