reklama

ja

Bol som to asi ja, čo som sa narodil nejakých tých 19-násť rokov dozadu.Moj čas narodenia je scela jasný: 23:50!,čo mama teraz pripisuje tomu že som "nočný tulák"od narodenia :)Ale čo ja zato možem že cez den mi to slnko tak reže do očí a ja nič nevidím?i ked večer tiež vidím poslabšie ale aspoň to slnko nepečie.Po prerevaní pár dní a nocí som sa dostal do prvej inštitúcie!....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

Tou bola škôlka.Teraz by som povedal:Raj na zemi :).o 9:00 rozprávky,potom obedík..spánok..hračky.Ako ten čas plynul začal som navštevovať moju "susedu" Školu!Susedu preto, že je len na skok od mojho rodného domu ku ktorému sa možno ešte dostanem...Čas plynul,a už tu bola 9-ta trieda!Učitelkám som žral nervy(ved ked aj ony mne mohli :)),Robil som si čo som chcel a hlavne ako aj iný moji dobrý spolužáci(domček vedľa)som sa neučil,cez prestávky aj napriek zákazom behal domov,a robil takú štandardnú zlotu-dobrotu.Prišla stredná škola!A to je už iný kaliber!do ZŠ mi cesta trvala 20 sekúnd a sem sa teraz driapem dobreže hodinu nie..Proste hrúza!Samozrejme moj "dobrý" systém pračoval dalej!Velmi jednoduchí to systém!Neučím sa!Mám na klobáse!Aj to tak dopadlo a už som znova tretiak !Ále čert ho ber nak je tak :).Ak odbočíme od školy vediem si celkom dobrý život!Na ništ si nesťažujem,vela športujem,aj si vypijem ked sa mi chce,a nič neriešim!Ved čo treba za mládi riešiť?Treba zachovať klud a pohodičku a aj v miere si užívať!Doma som samozrejme ten neposlušný ale tak to už býva :)či? Aa tak nejak voľáko :).....určite aj inak,ale to sa ma už opýtajte ak chcete!opísal som moju zlú stránku!Dobrú si nechávam pre ludí na ktorých mi záleží (Baarbi Č.a iný..):)

Marián Izák

Marián Izák

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu