reklama

Všehochuť

V prvom, a neposlednom rade idem okamžite preladiť FUN radio na VIVU! (niekedy aj fun počúvam ale teraz fakt nie!:)). No hrajú Kylie Minogue - in your eyes čo nieje veľká výhra.Ale už Vašo Patejdl začal pevať takže sa to jemne vyrovnalo, a mňa skludnilo do prijatelnej polohy. Aj hlava ma nebolí. Áno to znamená že ma dnes bolela. No zrejme pomohol ten dážd čo som zmokol ked som šiel z Hrona. A ked už ten Hron spomínam no kto to kedy videl voziť sa na traktore po Hrone?kebyže aspon užitočnú vec robí, ale on si tam len horekopčekom,dole kopčekom brázdil. Zrejme príprava na Dakar ale to už nechám na nich!...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

No ale už neviem čo som to chcel. Nechal som sa tým Zetorom uniesť. A tak aj loďku na súši som stretol, ale to nieje ničím výnimočné. A ved čo sa Zetoru čudujem ked som už aj tank raz stretol!.A tie diabolské babety a bicykle ani nespomínam...No aby toho nebolo dosť na ihrisku báger.Ale aj nejaké detičky za loptou pobehovali.Ale to je na ihrisku asi správne. Minule aj po streche telocvične behal, tam už neviem či je golf alebo kerý zránik sa tam hrá. No ale aj tá stštyridciatka v obci je zaujímavá!. Aj som sa ju skúšal raz dodržať ale ked tá Felda ani tolko nejde.Takže vlastne spomaľujem premáved idem v dedine stovkou. Aj sa bojím ísť na ulicu aby ma nezastavili za pomalú jazdu. A nebodaj ešte z jedným pivom v krvi a na bicykli!. No tak to je už väčší prúser ako tá stvka v dedine! Tak usudzujem že najlepšie by bolo len pešo chodiť, no ale v tejto uonáhľanej dobe by som nič nestíhal. A ked už máme v náze chuť, mám chuť na niečo! Síce neviem na čo, ale mám chuť!A už aj viem na čo...Ale už asi nestíham..Tak si chúťky ponechám!...Ak by boli nejaké otázky na moju osobu či je v poriadku alebo či sa cíti fajn odpoved je jasná je v poriadku, a cíti sa fajn:).... a na záver:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nenávidím citáty.Povedzte mi čo viete. Ale inak si sám sebe odporujem lebo ich čítam :)...

Marián Izák

Marián Izák

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu